Treceți la conținutul principal

Vedetele Pro Fm au dansat impreuna cu sute de oameni "Ai Se Eu Te Pego"

Melodia "Ai se eu te pego" face furori pe tot mapamondul şi tot mai mulţi oameni vor să înveţe coregrafia pentru a se mişca pe ritmurile braziliene. Norocosul CRBL a avut-o drept profesoară de dans pe frumoasa Antonia.
Sincer din fire, CRBL a spus că cel mai mult îi place mişcarea în care trebuie să mimeze sexul. CRBL s-a gandit sa danseze aceasta piesa alaturi de toti fanii Pro Fm si de toate vedetele Pro Fm in frunte cu veteranul George Vintila. Toti cei care au fost alaturi de George Vintila, CRBL, Marius Onuc, Madalina Vintila, Nono Semen, Bogdan Nicolai au cintat fiecare vers al piesei “Ai Se Eu Te Pego”si au dansat sincron sub indrumarea lui CRBL, performanta care s-a vazut in direct pe sport.ro. Mai mult, pe linga aceasta melodie care a facut furori in toata lumea, cei prezenti la evenimentul ProFM au dansat si pe piesa “K-Boom” a lui CRBL, pe alte citeva aduse de el dar si pe celebrele Macarena si Menaito, puse de George Vintila pentru a intretine atmosfera. “Nu ma asteptam sa fie atit de multi oameni alaturi de noi si nici sa stie atit de bine dansul “Ai Se Eu Te Pego”. Dar m-am pregatit si cu un cadou pentru cei care au venit, “istoria dansului”, colajul meu de piese si ne-am distrat impreuna”, spune CRBL, care déjà se gandeste la urmatorul flash mob alaturi de fanii sai si de ascultatorii ProFM. Si George Vintila declara ca “sint uimit ca acest dans a crescut precum un joc piramidal de cind au dat startul in vestiar cei doi jucatori ai Braziliei, Ronaldinho si Neymar, din cite imi amintesc. Si iata ca s-a transformat in fenomen. Si cum ProFM si-a obisnuit ascultatorii cu intimplari neconventionale stil Legalize Joy, iata ca nu se putea sa lipseasca si un eveniment pe baza acestei melodii, care a adunat repede 2-300 de oameni, foarte bine pregatiti. Respect pentru CRBL care are pasii la el, noi toti ceilalti il insotim cu vorbele”, a declarat DJ-ul ProFM. Chiar daca nu a dansat, la flash mob a fost prezenta si Giulia, care a privit din cabina ProFM tot evenimentul. Colegii au salutat-o punind si melodia ei “Vorbe goale”.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)