Treceți la conținutul principal

Movie Time:Nina Dobrev si Ian Somerhalder au fost votati cel mai frumos cuplu din 2011


Nina Dobrev si Ian Somerhalder au fost votati de catre milioanele de fani ai serialului The Vampire Diaries, intr-un sondaj realizat pe Facebook, cel mai frumos cuplu al anului 2011.
Ian si Nina formeaza un cuplu inca de la sfarsitul anului 2009, cand s-a infiripat o frumoasa poveste de dragoste intre cei doi.De curand, chiar s-a speculat ca cei doi se vor casatori.

Se zvoneste ca  Somerhalder ar fi cerut-o de soție, iar seducătoarea actriță de origine bulgară l-ar fi refuzat.
Un reprezentant al Ninei a vorbit cu presa pentru a clarifica această situație și a inisitat că zvonurile sunt total false, între cei doi nefiind nici măcar deschis subiectul căsătoriei.
Nu este adevărat. Aș purta un inel dacă aș avea unul. Nu e stilul meu să mă căsătoresc tânără. Sunt tânără, foarte tânără. Nu mai e ca înainte, când trebuia să fii căsătorită și să ai copii la 18 ani. Sunt o femeie de carieră și o tânără foarte determinată,  și mai am multe de realizat până mă voi așeza la casa mea și voi avea copii, a declarat Nina pentru Access Hollywood.
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)