Treceți la conținutul principal

Golden Songs:3rei Sud Est-De dorul tau

 ALBUME lansate de trupa 3rei Sud Est:

ALBUME
2007 – Best of 3SE
2006 – Iubire
2005 – Cu capu-n nori
2003 – Symbol
2001 – Sentimental
1999 – Visul meu
1998 – 3SE
SINGLE & EP
2002 – Top
2001 – Te voi pierde
2000 – Discul
2000 – Imi plac ochii tai
1999 – Mileniul III
1998 – Mix
Compilatii
2002 – Turneul Antidrog Live
2001 – Starurile dance va Colinda




Atunci cand iti va fi mai greu
Sa te gandesti la mine mereu
Am sa ma-ntorc iubirea mea
De dorul tau.


Cine ar fi crezut
Ce-am iubit mai mult
Azi am pierdut
Si ma intreb de ce?

Nu stiu cat timp a mai trecut
Poate o viata, poate un minut
Imi lipsesti...


Atunci cand iti va fi mai greu
Sa te gandesti la mine mereu
Am sa ma-ntorc iubirea mea
De dorul tau.

Atunci cand iti va fi mai greu
Aaaa...

Ce n-as da acum
Sa am puterea sa te-ntorc din drum
Lumea ar fi a mea.


Nu stiu cat timp a mai trecut
Poate o viata, poate un minut
Imi lipsesti...

Atunci cand iti va fi mai greu
Sa te gandesti la mine mereu
Am sa ma-ntorc iubirea mea
De dorul tau.


Atunci cand iti va fi mai greu
Aaaa...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)