Treceți la conținutul principal

Legalize – E periculoasa (feat Zhao LeBlanc)



http://facebook.com/LegalizeOfficial | http://facebook.com/VisionProductionRo
Legalize -E periculoasa (ft Zhao LeBlanc) http://www.fileshare.ro/39463950834.6
muzica:Zagga (Eurostarz)
text:Legalize/Zhao
operator camera:Claudiu Stan
montaj:Claudiu Stan
inregistrata @ Vision Production(Sibiu)
mix ,master :Richard Stan @Vision Production(Bucharest)
BOOKING: visionproduction@ymail.com

Legalize a lansat aseara, 31 decembrie 2011, la ora 23:59, videoclipul piesei “E periculoasa”, acesta fiind de altfel ultimul videoclip lansat in 2011.

Piesa “E periculoasa” vine dupa o perioada mai indelungata de absenta de pe scena muzicala a artistului, timp in care s-a concentrat mai mult pe munca de studio si este un featuring cu Zhao LeBlanc.La sfarsitul primaverii Legalize va lansa albumul promis in ultimii 2 ani, “Slabiciuni”.

“Eram in studio cu managerul meu, Richard Stan, lucram la o piesa si intre timp mi-a venit mie o idee brusca sa scriu despre blonde după ce am auzit negativul produs de Zagga. Dupa blonde, au curs versurile usor si despre brunete. Am facut text si despre roscate dar deja era prea lunga piesa si atunci el a zis, avem strofe de blonde, de brunete, hai sa bagam in clip o roscata. Eu sunt de parere ca a iesit ceva foarte sexy si sigur va prinde, mai ales ca piesa are un sound actual care pur si simplu nu te lasa sa stai jos. Pentru a da o nota de mister, am preferat impreuna cu protagonista clipului, sa nu ii dezvaluim identitatea.” – a declarat Legalize.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)