Treceți la conținutul principal

Golden Songs:Sweet Kiss - Alin,alin

Sweet Kiss a fost o formație de muzică românească din anii 1990.Trupa a avut in componenta pe Irina Pavlenco , Nicoleta Afrodita Aneni si Laurentiu Vasioi.
Printre videoclipurile intens difuzate ale acestei formații se numără: Alin, Alin, Floare albă, floare neagră, M-ai părăsit nu-mi pasă ,Ploua iar.Trupa s-a destramat in 2004.Cel mai mare hit al lor a fost piesa ALIN, ALIN, lansata in anul 2000, o piesa care a "înnebunit" discotecile la acea vreme. Alin Alin toti m striga Alin Sunt un baiat fin si inimi curat de venin Imi plac fetele shy manelele Discotecile si cismelele Alin Alin esti un baiat fin Te vreau langa mine Shy dup tine eu suspin U ma faci s m simt bine Sunt femeie langa tine Tu esti totul ptr mine Eu sunt numai ptr tine Toate fetele mor dupa tine... Nopti cu tine ele`si doresc Toate fetele mor dup tineeeee Ptr tine fata..e ceva firesc U Alin Alin Alin numai I U Alin Inima u mi`o alini U Alin Alin Alin U Alin Alin Alin numai I U Alin Inima u mi`o alini U Alin Alin Alin Fetitzele ma cauta k stiu sa le ocrotesc Tot ce au nevoie numai la mine ele gasesc pe baieti ii respect shy stiu k nu e drept Sunt fara vina mea cu 5 sec my destept M`am indragostit de tine inima`mi bate`n piept U Alin Alin Aline doar pe tine te astept Vreau k u s m saruti sh niciodata s nu uiti K`m fost odata doar a ta k`m fost atunci iubita ta Toate fetele mor dupa tine Telul tau e sa te distrezi Toate fetele mor dup tineeeee Ochii tai albastri le innebunesc U Alin Alin Alin numai I U Alin Inima u mi`o alini U Alin Alin Alin U Alin Alin Alin numai I U Alin Inima u mi`o alini U Alin Alin Alin Toate fetele mor dupa tine... Nopti cu tine ele`si doresc Toate fetele mor dup tineeeee Ptr tine fata..e ceva firesc U Alin Alin Alin numai I U Alin Inima u mi`o alini U Alin Alin Alin U Alin Alin Alin numai I U Alin Inima u mi`o alini U Alin Alin Alïn

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)