Treceți la conținutul principal

Alexandra Stan, singura si disponibila: "Tot in Romania gasesti cei mai frumosi barbati!"





"Sunt vesnic indragostita... de muzica! Sunt intr-o perioada a vietii mele in care incerc sa ma descopar ca si artist, de aceea nu am timp sa ma implic intr-o relatie serioasa", a marturisit Alexandra Stan pentru ProTV Magazin.
"Inca nu am gasit persoana potrivita. Nu urmaresc un anumit sablon, nu am preferinte fizice, imi doresc sa fie sincer, modest, bine crescut, inteligent si sa ma faca mereu sa rad", a completat ea, adaugand: "Sincer, tot in Romania gasesti cei mai frumosi barbati!"
Cat despre succesul incredibil pe care l-a avut in 2011, artista explica: "Piesa Mr. Saxobeat mi-a adus, intr-adevar, recunoasterea internationala ca si artist. Asa cum am mai spus, cred ca am adus un sound nou in muzica dance: saxofonul. In acelasi timp, versurile melodiilor mele sunt foarte simple, usor de retinut, foarte vesele, care creeaza dependenta. In plus, cred ca si videoclipul piesei Mr. Saxobeat are o idee noua si originala."

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)