Treceți la conținutul principal

Nicolas Grigorescu:"Îi încurajez şi pe alţi copii să-şi descopere pasiunile..."

 

La doar 10 ani, Nicolas Grigorescu este un pictor foarte talentat din Slatina, care i-a uimit pe toti cu tablourile realizate in ultimele luni.Pentru ca am vrut sa stim cat mai multe despre micul pictor si planurile sale de viitor, va prezentam un interviu in exclusivitate.
R:Cine este Nicolas Grigorescu? 
N:Sunt un copil de 10 ani, pasionat de jocuri pe calculator, muzică şi pictură.
R:Ce înseamnă pictura pentru tine?
N:Am început să pictez  în urmă cu aproximativ 2 ani, la început mai stângaci, dar, am perseverat şi cu fiecare desen făcut am început să transmit mai bine mesajul meu. Pictura pentru mine e o relaxare, e un mod de a le transmite celor ce îmi văd lucrările ce simt eu . 
Pentru că pandemia ne-a obligat să stăm mai mult în casă, am început să pictez mai mult, stiluri şi nuanţe diferite, dar cred că peisajele sunt preferatele mele. Am început să mă promovez şi în mediul online, pe canalul meu de youtube:Nicolas Grigorescu Art, unde spre surprinderea mea am din ce în ce mai mulţi urmăritori, şi le mulţumesc.
R:Ce alte pasiuni mai ai?
N:Ca orice copil, îmi place să mă joc pe calculator cu prietenii şi îmi place foarte mult muzica. Fac canto de un an de zile, iar din acestă toamnă am început să iau lecţii de saxofon. Pot spune că mă fascinează acest instrument, mă relaxează şi mă inspiră.
R:Ce planuri de viitor ai?
N:Planuri de viitor? Wow! Am multe în cap, muzică, artă, arhitectură, construcţii de avioane, îmi plac avioanele foarte mult, nu ştiu ce voi alege, dar cu siguranţă voi alege să fac ce-mi place!
R:Care este supereroul tău preferat și de ce?
N:Eroul meu preferat e Spider Man datorită luptelor sale neîncetate cu oamenii răi. 
R:Un mesaj pentru cititorii acestui blog și pentru cei care te urmăresc pe rețelele de socializare.
N:Vreau să le mulţumesc tuturor celor ce mă urmăresc şi mă spijină în ceea ce fac. Îi încurajez şi pe alţi copii să-şi descopere pasiunile şi să le arate celor din jur ceea ce pot face ei.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)