Treceți la conținutul principal

Dya:"În ceea ce privește spiritul Crăciunului, am mai multa grija de sufletul meu si de nevoile celorlalți."



Dya(Diana-Ioana Prepelita) este o tanara foarte frumoasa si talentata, care a reusit prin piesele ei de calitate sa ajunga la sufletele iubitorilor de muzica buna.S-a lansat in industia muzicala din Romania la varsta de 14 ani si a colaborat cu unul dintre cei mai buni producatori din Romania,Costi Ionita.Desi foarte ocupata in aceasta perioada,artista a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu foarte interesant in exclusivitate.

R:Cum a fost anul 2019 pentru tine?
D:Plin cu evenimente frumoase, oameni cu energie buna. Am început anul cu participarea si calificarea la Eurovision in finala si il termin pe scena. 
R:Au inceput sarbatorile de iarna! Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
D:Luna Decembrie este plină de zile de nastere ale oamenilor dragi mie. Imi place sa fiu alaturi de ei si sa ne simtim bine impreuna. În ceea ce privește spiritul Crăciunului, am mai multa grija de sufletul meu si de nevoile celorlalți. Revelionul e dedicat muzicii, il petrec astfel de mai bine de 9 ani. 
R:Ce cadou iti doresti de la Mos Craciun?
D:Sanatate si înțelepciune.
R:Care este cea mai frumoasa amintire legata de Craciun? 
D:Cred ca fiecare Crăciun petrecut alături de cei dragi e o amintire vie.

R:Ce asteptari ai de la 2020? Profesional si personal!
D:Sa fie un an la fel de plin, întâlniri frumoase cu cei care vin la concerte prin tara, proiecte noi. Pe plan personal, sa imi fie toți cei dragi sănătoși și să am oameni faini in jurul meu.
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
D:Dragilor, bucurati-va de fiecare moment, viata merita trăită frumos! Sa fiti sănătoși și mai buni, cu voi înșivă si cu ceilalti!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)