Treceți la conținutul principal

DYA:"Muzica reprezinta o parte importanta din mine..."



Dya(Diana-Ioana Prepelita) este una dintre cele mai bune voci din Romania, fiind o artista foarte frumoasa si talentata, care reuseste prin piesele sale sa ajunga foarte usor la sufletul ascultatorilor.A lansat piese precum "Stai", "Down the Earth","Dor" sau "Don't know" si a colaborat cu unul dintre cei mai buni producatori din Romania,Costi Ionita.Artista a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu foarte interesant in exclusivitate.

R:
Cine este DYA?
D:DYA este cantareata si iubeste muzica de la varsta de 5 ani si jumatate. S-a lansat la 14 ani in industria muzicala, a cantat in festivaluri nationale si internationale de pe la sapte, a reprezentat Romania la Eurovision Junior in 2006, a ajuns in finala Eurovision Romania 2019, merge peste tot la concerte si are o viata frumoasa. Ii place la nebunie ceea ce face.
R:Ce înseamna muzica pentru tine? Ce alte pasiuni mai ai?
D:Muzica reprezinta o parte importanta din mine, m-am dedicat acestui domeniu de cand ma stiu. Ma implineste, ma linisteste si imi da o stare de bine. Imi plac filmele, sunt o cinefila inraita, iesirile cu prietenii, calatoriile.
R:Cum te-ai simţit prima dată când ai urcat pe o scenă? Dar prima dată când ai intrat în studio?
D:Prima data cand am urcat pe o scena a fost la 5 ani si jumatate, eram la Casa Sindicatelor, din Iasi. Am cantat o melodie de-a profesorului meu de canto de atunci, Teodor Munteanu, si tin minte ca au venit toti prietenii mei de la gradinita, aveam sustinatori. Nu tin minte sa fi avut emotii, cred ca a venit totul foarte natural, n-am avut trac. In studio am intrat de pe la vreo sapte, am inregistrat melodii compuse pentru mine, care se regasesc pe prima mea caseta, intitulata “Vreau sa fiu o stea!”. Aveam un aer matur, inca de mica, reuseam sa invat repede, versuri, linii melodice, poezii, cantecele. Stiam ca imi doresc sa fac muzica, simteam asta prin toti porii.
R:.Ce melodie din repertoriul tau, crezi ca te reprezinta cel mai mult?Care este mesajul muzicii tale?
D:“Magazin de vise”, compusa de Randi. Versurile ma reprezinta in totalitate, am plans cand am ascultat-o prima data, in varianta de demo. Mesajul muzicii e unul pozitiv, mereu am vrut sa-mi pun amprenta prin interpretarea pieselor. Fie ca a fost vorba despre rememorarea copilariei, adolescentei, iubire sau despartire, cam toate subliniaza puterea de a merge mai departe, infruntarea obstacolelor, intr-un cuvant viata. Muzica e o stare.

R:Esti una dintre cele mai frumoase artiste din Romania.Ce faci de te menti asa de bine?Ce sfaturi dai fanelor tale? 
D:Ooo, multumesc frumos! Trebuie sa muncesc mult ca sa ma mentin, nu pot manca orice si sa ma astept ca nu pun kilograme in plus, asa ca merg la sala, la diferite tipuri de antrenamente, le alternez pentru a lucra fiecare zona a corpului. Desigur, alimentatia e foarte importanta, dar eu am un program haotic, pierd noptile, drumurile sunt solicitante. Incerc pe cat posibil sa respect rutina de ingrijire a tenului, mai facem un tratament cosmetic. Fetelor, in primul rand trebuie sa va simtiti voi bine cu voi, atunci cand va priviti in oglinda! Stiu ca suna cliseic, dar trebuie sa ne iubim si sa ne ingrijim pentru noi, in primul rand.
R:Ce asteptari ai pentru viitor? Profesional si personal!
D:Profesional, sa cant toata viata, sa imbin mai multe genuri muzicale, sa fac niste colaborari interesante, sa imi depasesc limitele. Personal, sa fiu sanatoasa si sa imi intemeiez o familie, pentru ca asta e mersul normal al vietii noastre. Toate la timpul lor, evident. 
R:Ce gen de muzica preferi?Recomanda trei piese preferate cititorilor nostri.
D:Ascult mai multe genuri, cu mai multe influente. Cateva dintre piesele recomandate ar fi : Mama (Clean Bandit feat Ellie Goulding), Arcade (Duncan Laurence) si I’ll never love again (Lady Gaga).
R:Ce mesaj transmiţi fanilor şi cititorilor acestui blog?
D:Sa isi urmeze visurile si sa faca  ceea ce simt! Va pup! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)