Treceți la conținutul principal

Sfaturi de la mari actori pentru a trai o viata fericita



Fă ceea ce te face cu adevărat fericit/a.Nu mai trăi pentru alții, nu mai trăi prin alții și nu te mai lăsa manipulat/a.Gândește pozitiv,luptă pentru ceea ce iubești cu adevărat, pentru idealurile tale și nu fi doar unul/una din "turmă".Nu trăi ca să-i impresionezi pe alții, trăiește din plin pentru liniștea și bucuria sufletului tău!Meriți sa fii fericit/a, sa fii iubit/a și sa ai parte de sentimente sincere. Traieste viata cu zâmbetul pe buze si gândind pozitiv.Iata si cateva sfaturi de la mari actori pentru a trai o viata fericita si implinita.
Keanu Reeves:"In viata conteaza foarte mult sa fii om...Nu conteaza ca ai foarte multi bani, ca ai ajuns un mare om de afaceri,o mare vedeta internationala!Nu contează cât de mare este casa ta , cat de noua este masina ta sau cât de mare este contul tau in banca.La final, mormintele tuturor vor avea aceeași dimensiune...Traieste fiecare clipa ca si cum ar ultima, dar nu uita sa fii om!Nu uita ca banii nu pot cumpara iubirea adevarata , sanatatea, prietenii adevarati si ani din viata ta!"
Morgan Freeman:"Ai fost facut pentru maretie. Ai fost facut pentru mai mult decat ce faci pentru a iti castiga existenta. Esti o fiinta menita sa inspire si sa ajute lumea. Sa intelegem asta o data pentru totdeauna. Astazi, paseste in aceasta lume in care exista iubire adevarata... si, in cele din urma, iti vei da seama ca iubirea este, de fapt, ce ti-ai dorit toata viata.Iubeste mai mult si mai mult, in fiecare zi, in orice mod... si niciodata nu renunta. Indiferent de cat de plin de provocari va fi destinul tau in viata, lumea are nevoie de tine ACUM mai mult ca oricand.Impreuna cu iubirea, compasiunea, iertarea si credinta in umanitate vom invinge raul o data pentru totdeauna."
Richard Gere:"Exista un exercitiu foarte puternic, destul de simplu, pe care am inceput sa il folosesc cu multi ani in urma. Primul gand pe care il proiectam pentru prima data in legatura cu o persoana sau un animal, atunci cand imi ieseau in cale era: Iti doresc fericire!Si, cel mai important, aceasta idee era cu adevarat prima: Iti doresc fericire!Si acest lucru schimba complet ceea ce se intampla intre tine si acea persoana. Va spun acest lucru din experienta. Uneori e foarte dificil atunci cand iti intalnesti inamicul, sau ai o situatie dificila… Iar in acest punct ai oportunitatea de a crea mai mult spatiu in jurul tau…Vezi cum apare aceasta emotie negativa si inainte sa te cuprinda, ai timpul sa o transformi… Vezi lucrurile asa cum sunt: ca este o ignoranta evidenta; furia- si nu celalalt este o ignoranta din partea mea, din partea acelui om…Transforma-l, renunta, intoarce-te catre iubire.Adevarul este ca ne putem schimba. Ne putem schimba noi ca persoane. Putem schimba modul in care gandim. Ne putem schimba modul in care iubim. Si Universul se poate schimba.Nu regret nimic. Totul se intampla cu un motiv, este o parte a procesului de vindecare. Viata este un proces de vindecare."

Kevin Kostner:"Sunt un mare fan al visurilor. Din păcate, visurile sunt primele lucruri în viaţă la care oamenii par să renunţe, mai repede decât la orice altceva, pentru o "realitate".Dacă nu-ţi înţelegi limitele, nu vei realiza prea multe în viaţă.Nu te mulțumi din "frimituri" primite de la alții și lupta pentru idealurile tale!"

Jim Carrey:" Ce ne dorim cu adevarat pare imposibil de obtinut si ridicol de mult timp de asteptat, asa ca nu indraznim sa cerem Universului ce vrem. Spun ca eu sunt dovada ca poti cere Universului tot ce vrei. Si daca nu se intampla pentru tine imediat, este doar pentru ca Universul este atat de ocupat sa indeplineasca misiunea altora. Insa ai rabdare. Intr-o noapte mi-am dat seama ca scopul vietii mele a fost intotdeauna sa ii ajut pe oameni sa uite de griji si de probleme, sa rada mai mult. Am facut asta din pasiune si mi s-a parut cel mai frumos cadou pe care il poti oferi unei persoane. Eram pe cel mai mare varf al muntelui, iar singurul pe care nu l-am eliberat de probleme eram eu... si atunci mi-am dat seama ca trebuie sa imi caut identitatea.Ce este al tau? Cum poti face din aceasta lume o lume mai buna? Ce poti oferi? Asta este tot ce trebuie sa intelegi. Raspunde-ti la aceste intrebari.Va pot spune din experienta, efectul pe care il aveti asupra altora este cea mai valoroasa moneda existenta. Poate ca veti da gres la ce vreti, asa ca ar fi bine sa va mai dati o sansa si sa faceti ce va place. Relaxati-va si visati la o viata mai buna!"
Robert De Niro:"Timpul trece atât de repede. Nu aştepta nimic, dacă vrei să faci ceva... fă-o acum!Orice depresie trebuie tratată cu un zâmbet: depresia va crede că eşti un idiot şi va pleca.În viaţă nu trebuie să regreţi nimic, pentru ca nu joci un rol, joci destinul tău. Până şi alegerile nepotrivite vin cu o lecţie.În viaţă înveţi cele mai importante două lucruri: niciodată să nu-ţi abandonezi prietenii la greu şi întotdeauna să-ţi ţii gura. Dintotdeauna am preferat sa nu am prea multe lucruri inutile, deoarece cu cat mai multe lucruri ai, cu atat mai multa energie cheltuiesti pentru ele."
Leonardo Di Caprio:"Am fost norocos că am putut să-mi cumpăr toate lucrurile la care visam când eram tânăr. Dar, la sfârșitul zilei – și cred asta cu adevărat, e vorba de cu totul altceva. Nu de acumulat bogății și nici de succes. Pentru că în ultimă instanță banii și succesul nu aduc fericirea. Chiar nu! Ceea ce contează este dacă ai reușit să-ți împlinești ideea de a fi dus o viață interesantă, dacă ai contribuit în vreun fel la lumea din jur."


Julia Roberts:"Dragostea adevărată nu vine la tine. Ea se găsește în tine.Cred că, cu cât o femeie înaintează în vârstă, cu atât mai mult pe fața ei se reflectă lumea ei interioară.Dacă fiecare om s-ar opri pentru un minut și și-ar aduce aminte de tot ce are bun în viață, atunci toți oamenii ar deveni fericiți.Cu cât înaintezi în ani, atât mai mult simți că viața trece repede. Este un stimul minunat pentru a te bucura de fiecare clipă.Trebuie să fii fericit cu tine. Nu contează cum arăţi pe dinafară, ci contează cum eşti pe dinăuntru."

Monica Bellucci:"Mă simt bine și confortabil, când sunt singură, dar nu pentru că sunt frumoasă. Știu o mulțime de oameni frumoși, a căror viață este îngrozitoare. Ei nu se simt bine, când stau singuri. Confortul interior nu depinde de aspectul tău exterior, ci de pacea ta interioară. Sunt un om fericit, pentru că am fost foarte iubită — am o familie numeroasă. Nu trebuie să-i urăști pe cei care te invidiază, pentru că aceștia recunosc că tu ești mai bun decât ei.
Cred că este o prostie să devii femeia unui oarecare bogătaș și să-ți consumi viața în petreceri, doar pentru că ești tânără și frumoasă. Frumusețea trebuie să ne ajute să descoperim armonia, dragostea și sensul în această lume nebună."
 Charlie Chaplin:"Trebuie sa crezi in tine, asta-i secretul. Chiar si atunci cand eram la orfelinat sau alergam pe strazi sa gasesc ceva de mancare, ma gandeam la mine ca la cel mai mare actor din lume.Sufletul omenesc isi gaseste placere in linistea naturii care se descopera numai celor care o cauta.In ziua in care m-am iubit cu adevarat, am incetat sa doresc o viata diferita si am inceput sa inteleg ca tot ceea ce mi se intampla contribuie la dezvoltarea mea personala. Astazi, stiu ca aceasta se numeste... maturitate.Fa-ti griji pentru constiinta ta, nu pentru reputatia ta. Constiinta este ceea ce esti tu, reputatia este ceea ce gandesc ceilalti despre tine. Iar ceea ce gandesc ceilalti despre tine, este problema lor.Viata rade de tine atunci cand esti nefericit... Viata iti zambeste atunci cand esti fericit... Dar, viata te saluta atunci cand ii faci pe altii fericiti."

Michael Douglas:"Sunt recunoscător pentru fiecare pas pe care îl fac pe această planetă.Indiferent ce faci, trebuie să fii 100% dedicat şi să nu uiţi că nu poţi face totul singur în viaţă. Şi mă refer aici şi la profesie, şi la viaţa personală.Ce am învăţat pe măsură ce am înaintat în vârstă e că nu poţi lua dragostea de-a gata. Nimeni nu e fericit mereu. Trebuie să iei tot ce e bun şi să uiţi de lucrurile rele.Viaţa nu e niciodată un drum cu un singur sens. Toată lumea trece prin momente dificile, face parte din marea călătorie a vieţii. Scopul e să le depăşim cu succes şi să nu ne dăm bătuţi. Asta e lecţia mea personală şi acesta este sfatul meu."
Denzel Washington:"Dacă eu aş fi un producător de căni, aş fi interesat să fac cea mai bună cană cu putinţă. Efortul meu este orientat pe cană, nu pe ce cred oamenii despre cană.La sfârşitul zilei, nu este vorba despre ceea ce ai sau despre ceea ce ai realizat. Este vorba despre ce ai făcut cu aceste realizări. Este vorba despre persoana pe care ai ridicat-o la alt nivel, pe cine ai făcut o persoană mai bună. Este vorba despre ceea ce ai oferit înapoi."
Arnold Schwarzenegger:"Tăria nu vine din biruinţă. Bătăliile îţi dezvoltă forţele. Când treci prin greutăţi şi decizi să nu te dai bătut asta reprezintă tăria.Mintea este limita. Atât timp cât mintea poate să-şi imagineze că tu eşti în stare să înfăptuieşti ceva, chiar eşti capabil, cu condiţia s-o crezi 100%.Nu renunta niciodata , dar niciodata, la tot ce iti doresti, lupta pentru visele tale, iar intr-o zi totul va deveni realitate.Crede in tine, crede in puterea ta, ambitia ta, crede in succesul tau!"
Helen Mirren:"Oamenii vor să aibă o relaţie din alte motive, nu pentru sex şi, deşi acesta este important pentru majoritatea cuplurilor aflate la început de drum, nu este ingredientul care ajută o căsnicie să reziste timpului. Cred că puterea prieteniei într-un mariaj este subapreciată în societatea noastră. Ea face o căsnicie să funcţioneze, nu sexul.Nu confundaţi sexul cu dragostea. În general, iubirea durează mai mult de două minute."

Sylvester Stallone:"Am fost pus la pamant, insa m-am ridicat de fiecare data. Si pot spune ca mi-am trait viata cu integritate. Am luat toate loviturile si am invatat sa traiesc cu ele.Si, mai important de orice, nu poti fi singur in aceasta viata. Pentru a reusi cu adevarat ai nevoie de cineva. Ai nevoie de oamenii potriviti in viata ta pentru ca abia atunci iti dai seama ca esti invincibil.Este dificil sa nu ai bani. Este chiar foarte rau. Ai avut vreodata un vis? Un vis minunat, insa ti-a fost teama sa iti pui ideile in aplicare? Crezi ca nu vei reusi? Esti prea nesemnificativ pentru a te realiza profesional! Pe naiba! Niciodata nu este usor. Viata este grea. Oportunitatile trec, nu stau sa astepte pe nimeni. Lumea este dura… usile se inchid in fata ta. Sperantele sunt distruse… dar niciodata nu te lasa invins. Continua sa visezi… si munceste din greu pentru ceea ce iti doresti!"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)