Treceți la conținutul principal

Ank Neacsu,Dj Magnum & Dj Lion au gasit cheia succesului in muzica



Dj Magnum & Dj Lion, doi dj-i si producatori din Iasi,au gasit cheia succesului in muzica, alaturi de frumoasa si talentata Ank Neacsu (Anca Neacşu),fosta componentă a trupei A.S.I.A.Colaborarea celor trei este fructuoasă,artistii lansand piese de calitate precum "Taste","Îti pare rău","I Remember", iar de curand impreuna cu Antidot, au luat cu asalt topurile nationale si internationale cu hitul "No Puedo Mas".Desi foarte ocupati, cei trei artisti au avut amabilitatea sa ne acorde un interviu foarte interesant în exclusivitate.
R:Cum a luat nastere acest proiect?
A:Am fost contactata de baieti de Magnum si Lion si am raspuns afirmativ acestei colaborari si asa a luat nastere acest proiect minunat, de vreo 3 ani ne stim, am facut piese frumoase, minunate,  care au bucurat atat publicul cat si pe noi. 
L: Aveam nevoie de o voce buna pentru piesa , i-am prezentat demmo-ul Ancai, ei i-a placut si asa am dat drumul la treaba. Noi ne stiam asa in mare cu Anca, aveam multi prieteni comuni cu care noi colaborasem in trecut si asa a inceput totul...
R:Ce inseamna muzica pentru voi?
A:Pentru mine muzica inseamna totul, eu privesc totul prin prisma muzicii, pentru mine muzica e intotdeauna pe primul loc, chiar daca am familie, muzica pentru mine o sa insemne intotdeauna totul, o sa fie pe primul loc. Am inceput sa studiez muzica in toate felurile ei posibile si imposibile de mica, am studiat si instrumente muzicale, deci muzica pentru mine e totul. Ascult muzica, cant muzica, fac asta din placere.
M:Pentru mine, cel putin, cam totul de cand ma stiu : Compun muzica de 17 ani (am studiat orga si pianul incepand cu varsta de 8 ani).Toate "peripetiile" le puteti gasi la biografia de pe pagina mea oficiala...
L:Avand in vedere ca nu avem alte job-uri sau alte surse de venit, putem spune ca muzica e “totul” pentru noi si ca incercam sa facem treaba asta cat mai bine posibil
R:Care a fost cel mai frumos moment din viata voastra de artisti?
A:Nu stiu daca am un moment preferat…au fost foarte, foarte multe momente, incepand cu perioada de dinainte de ASIA, cand am castigat multe premii, trofee, festivaluri nationale de muzica usoara. Toata lumea, toti interpretii isi doreau sa ajunga la festivalul de la Mamaia, eu am ajuns in recital acolo cu ASIA, au fost multe momente frumoase. Apoi a urmat gloria cu ASIA, momentele alea de pe scena cand publicul canta cu noi toate versurile de la toate piesele, cand am batut recordul la Oradea la public, cateva mii de oameni. Turnee mari live cu o gramada de peripetii in tara, Canada, America, Europa, au foarte multe momente frumoase si nu pot spune doar unul, n-am cum, e imposibil.
M:Atunci cand am pus muzica pentru cateva mii de oameni, asta fiind la mare. Ar mai fi fost unul... care era cat pe ce sa se intample : Sa-l cunosc pe Fuego !
L:Sunt multe momente frumoase de care te poti bucura… prima data cand iti auzi piesa intr-un club si vezi ca lumea se distreaza pe ea…o prima aparitie la tv de exemplu, cand dintr-un simplu fan si telespectator al emisiunii respective devii invitat, e un sentiment misto… o apreciere si o incurajare de la persoane pe care nu le cunosti, dar care iti asculta munca si o apreciaza… avem multe piese care au fost si sunt difuzate pe radio-uri in afara…sunt multe chestii care te fac sa te madresti cu munca ta si care totodata te fac sa continui, sa vrei sa faci mai mult si mai bine!
R:Ce alte pasiuni mai aveti?
A:Calatoriile, imi place sa citesc, ma pasioneaza mai nou pietrele si cristalele cu energiile lor (pentru cunoscatori, cine stie, intelege) si tot ce inseamna ele, ma refer la energii. Ma pasioneaza mai nou si machiajul, tehnica machiajului, cred ca o sa fac si un curs sa am o diploma in domeniu, am o gramada de pensule, ustensile, machiaje, truse, fac colectie si ma pasioneaza treaba asta din ce in ce mai profi.
M:Fotbalul mai nou (sa privesc, nu sa joc). Pana acum vreo 2 ani habar n-aveam ce jucatori avem la nationala,dar in alte tari sau sa stiu echipe mai mici de la noi. 
L:Eu sunt cu gatitul frate. Gatesc orice esti nebun…si e si bun culmea...
R:Ce surprize muzicale mai pregatiti fanilor ?
A:Pregatim si alte piese frumoase, unele sunt in lucru, altele sunt deja inregistrate si finalizate, dar fiecare la timpul ei, momentan suntem in promovare cu noul single “No Puedo Mas”, care a prins foarte bine si aici in Turcia unde locuiesc.
M:Avem pregatite multe proiecte... o parte din ele sunt terminate de 2-3 ani si nici acum nu am reusit sa le scoatem la iveala.Vom incerca sa diversificam discografia noastra in cat mai multe genuri muzicale. Intotdeauna am fost atras mai mult de muzica straina, decat cea romaneasca. Parerea mea este ca la noi e prea limitata la momentul actual (mai ales cand este vorba de genuri muzicale si versuri).
L:La capitolul surprize muzicale ce sa zic…Avem o gramada de piese incepute cu mai multi artisti care trebuiesc  usor, usor finalizate. Iar referitor la colaborarea cu Anca ea continua, avem finalizata de ceva timp urmatoarea piesa, e o piesa in limba romana se va numi “Nu te uit” si mai multe vom vorbi dupa ce o vom lansa.
R:Un mesaj pentru cititori si fani.
A:Stay Tuned la noi surprize din partea noastra, va iubim!
M:Ascultati cat mai multa muzica si nu va limitati la un playlist simplu pus pe repeat si facut de altii!Creati-va propriul vostru playlist ! 
L:Multumim mult pentru sustinere si promovare, dati play in continuare la “No Puedo Mas” si stati pe faza ca urmeaza noi piese tari, pentru toate gusturile!
Facebook Pages:
https://www.facebook.com/ancaneacsu.official 
https://www.facebook.com/djmagnumofficial 
https://www.facebook.com/DeejayLionOfficial

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)