Treceți la conținutul principal

Andreea Banica,Dan Balan si Vescan au lansat piese noi, iar Dj Dumitrean Daniel ne-a acordat un interviu in exclusivitate

Andreea Banica , Dan Balan si Vescan lanseaza piese noi de calitate cu care vor sa cucereasca topurile nationale si internationale in aceasta toamna.

Sunrise INC feat. Andreea Banica - Una palabra
Dan Balan - Funny Love
Vescan - Se Poate (feat. Alama & Dj Amy)
Tanarul dj si producator Dumitrean Daniel,originar din Maramures, locuieste in Spania si lucreaza ca Dj din 2009, dar produce si piese cu care vrea sa cucereasca piata muzicala din Spania si din intreaga lume.Zilele acestea , tanarul dj Dumitrean Daniel ne-a acordat un interviu interesant in exclusivitate.

R:Cum a fost aceasta vara pentru tine?
D:Desi mi s-a parut scurta,aceasta vara a fost superba din toate punctele de vedere.
R:Ce proiecte mai pregatesti pentru viitor?
D:Nu mi-am propus ceva anume,am multe proiecte incepute pe care vreau sa le finalizez dar cu siguranta o sa ma apuc si de altele.In principal,cele mai importante vreau sa le pregatesc pentru cateva dintre radiourile de aici din Spania. 
R:Ce inseamna muzica pentru tine?
D:Pentru ca m-a pasionat inca de mic,muzica e cel mai important lucru din viata mea.
R:Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artist?
D:Pot spune ca am avut multe momente frumoase, dar cel mai fericit lucru e sa stiu ca prietenii mei sunt alaturi de mine si ma sustin in ceea ce fac.
R:Unde iti doresti sa-ti petreci vacanta ideala si de ce?
D:Pentru ca momentan locuiesc in Spania,locul ideal pe care l-as alege pentu o vacanta de vis e superba insula Ibiza.Pentru aceasta alegere am multe motive: este ,,insula care nu doarme niciodata",muzica fiind cea care da tonul distractiei si creeaza energie,este locul in care se afla cele mai frumoase cluburi din lume,deci distractia este pe primul loc.
R:Un mesaj pentru toti fanii tai si pentru cititori.
D:In primul rand vreau sa va multumesc pentru cele peste 4000 de likeuri de pe pagina mea de Facebook,ma bucur ca multi apreciati ceea ce fac iar asta imi da curajul necesar pentru a continua,sper din tot sufletul sa va placa si pe viitor muzica si mixurile mele.Va pup pe toti!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)