Treceți la conținutul principal

Lidija Mitrojevic, instructor de Zumba si Urbhanize:"Viata este mult mai frumoasa prin ritmuri si pasi de dans!"

Lidija Mitrojevic,instructor de Zumba si Urbhanize, este o tanara foarte talentata si plina de energie, din Serbia, care a venit prima data in Romania prin intermediul unui program pentru studenti.Sportul a fost dintotdeauna marea ei iubire, asa ca tanara a jucat handbal de performanta si a practicat multe alte sporturi... "Dansul a fost ceva deosebit pentru mine...acum visele mele devin realitate, dansez pentru mine si pentru ceilalti. Motivez lumea intr-un mod distractiv si frumos, pentru a-si mentine sanatatea, frumusetea, pozitivitatea..."a declarat Lidija.
R:Cine este Lidija Mitrovejic?Cum ţi-ai descoperit pasiunea pentru dans şi ce îţi doreşti să schimbi în oamenii cu care lucrezi?
LM:Lidija Mitrojevic este o fata obisnuita cu un spirit vesel ,care se bucura de orice in jurul ei. Intentia ei este sa creeze cat mai multa bucurie prin tot cea ce face. Iubeste dansul, pentru ca dansul ii da libertatea sa se exprime cu adevarat, sa descopere fiecare culoare din spectrul ei unic si sa imparta iubirea cu cei din jurul ei. Parerea ei, este ca fiecare din noi este unic si deosebit. Modelul ei este soarele, casa ei adevarata este natura, prietenul ei cel mai bun este pomul.Pasiunea de dans am descoperit-o de mica, nu era ceva ce trebuia sa invat, era parte din mine, care in conexiune cu muzica iesea la suprafata, uneori nici nu este nevoie de muzica… Cred ca dansul este in natura fiecarui om, fiecarei fiinte… Dansul ma deconecteaza de toate gandurile si “problemele”, prin dans ma reconectez cu momentul prezent unde exista doar bucurie, fericire si iubire pura, unde sunt eu cu adevarat.Ce doresc sa schimb in oamenii cu care lucrez, hmmm…Eu nu vreau sa schimb nimic, nici nu pot, doar ei pot, daca vor! Eu doar le ofer miscare prin distractie pentru sanatatea si frumusetea corpurilor lor, le ofer ocazia sa se elibereze de stres si de probleme, care nu pot fi rezolvate, daca raman mereu cu gandul la ele. Le incurajez sa dea de-o parte norii de pe soarele lor interior, sa se exprime liber si sa se bucure de fiecare clipa.
R:Povesteşte-ne, te rog, despre cum ai acumulat cunoştinţele necesare unei astfel de meserii?Cum arată alimentaţia ta?
LM:De mica mi-a placut sa dansez. In Serbia la liceu am avut trupa de street dance cu care m-am antrenat mereu. Pasiunea mea s-a marit mai mult dupa ce am fost la scoala profesionala de dans in Bielefeld, Germania. Acolo am invatat mai multe despre unele stiluri de dans, cum e hip -hop, commercial dance, house, dance, jazz ballet. Mereu am mers la diferite workshop-uri de dans cum sunt reggaeton, cubaton… Despre Zumba Fitness am aflat prima data in Elvetia la o sala de dans unde a predat o antrenoare din Cuba. Din prima m-a observat si m-a intrebat:” Unde ai fost pana acuma, tu trebuie sa devii Zumba Instructor!”. Am ramas cu ea la sala unde mi-a aratat un video pe proiector, o demonstratie de Zumba cu cei mai buni instructori din lume. Momentul cand am vazut, cum o multime de oameni danseaza si se bucura impreuna cu ei, cum diferite ritmuri se exprima prin diferite miscari si mimica, a inceput sa imi curga lacrimile. In sufletul meu s-a trezit o bucurie si multumire imensa pentru ca acum stiam cu adevarat ce doresc sa fac in viata aceasta, locul meu este pe scena, pentru ca am multe de impartit.Imediat dupa experienta aceasta, m-am inscris la training de Zumba in Germania, am luat licenta si am mers mai departe cu mai multe specializari, Agua Zumba, Zumba Sentao, Academia de Zumba in Germania cu creatorul Beto Perez, am participat la multe evenimente unde eram pe scena.De curand am devenit instructor de un nou stil de dans, fitness program, Urbhanize.Am fost in special in Danemarca unde am invatat de la cei mai buni, de la creatorii acestui stil, Tina si Dennis Thomsen. Urbhanize este o mare pasiune pentru mine, mai ales ca este vorba de ritmuri si miscari cu care eram familiarizata de mica.Alimentatia pentru mine este unul dintre cele mai importante lucruri. Ascult organismul meu si in functie de ce are nevoie cu aia il hranesc. Imi iau energia dintr-o alimentatie plina de enzimi, adica energie vie. Asta inseamna multe fructe, multe legume, multe feluri de seminte proaspete. Prefer sa mananc tot ce este de sezon. Nu mananc carne, zahar rafinat, mancare prajita, mancare procesata. Nu mananc mult, dar mananc des in functie de cum am nevoie, iar duminica este ziua cand beau doar licide, apa si sucuri naturale, facute de mine.
R:Care este sfatul tău pentru tinerii pasionaţi de sport, care îşi doresc să urmeze o carieră în domeniul fitness-ului?Cum motivezi pe cineva pentru a face miscare constant?
LM:Sfatul meu este sa munceasca pentru visele lor, sa nu astepte ocazia potrivita, pentru ca ea va veni cand ei sunt pregatiti. Pentru rezultate bune, importanta este disciplina si multa rabdare. Orice este posibil daca iti doresti cu adevarat, daca crezi in tine si daca pui energia ta acolo.Nu am cuvinte speciale cu care motivez, prin prezenta mea oameni isi dau seama cum e sa faci miscarea constant. 
R:Ești o persoană foarte activă, ambițioasă și energică! Unde te pot găsi tinerii care doresc să facă mișcare împreună cu tine?
LM:Ma pot gasi pe facebook, pe pagina mea - Lidija Mitrojevic( https://www.facebook.com/Mitrojevic.Lidija) unde sunt toate informatiile despre cursuri si activitatile mele. Daca au nevoie de mai multe informatii, voi raspunde cu mare drag.Sunt Instructor de Zumba si de Urbhanize.
R:Dincolo de Zumba si Urbhanize, in ce consta viata ta?
LM:Dincolo de activitatile mele de Zumba si Urbhanize, sunt studenta anul 2 la Master- Limba Engleza si Literatura Anglo-Americana. Am facut facultatea de Litere-Limba Engleza si Germana.  Imi place sa scriu, sa desenez, sa alerg, sa stau in pom, sa urc munti. Imi place sa citesc si sa descopar in fiecare zi ceva nou despre mine si despre tot ce ma inconjoara.
R:Un mesaj pentru cititorii acestui blog.
LM:Nu uita ca dincolo de toate, prioritatea  este sanatatea si bucuria ta. Are rost sa traiesti in lumea aceasta fara sanatate si bucurie? De tine depinde si de alegerile pe care le faci.Viata este mult mai frumoasa prin ritmuri si pasi de dans!Love & Blessings,Lidija



















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)