Treceți la conținutul principal

New Video:Glorya - Casi Casi

Dupa ce a facut furori si a cucerit inimile fanilor cu piesa "Casi Casi", Glorya lanseaza in forta si clipul, reusind sa intreaca toate asteptarile.
In ultimile saptamani piesa "Casi Casi" a "rasunat" non stop la Radio Zu, iar frumoasa si talentata Glorya a lansat piesa oficial si la emisiunea cu audiente record, "Un show pacatos", reusind sa demonstreze ca tot ce produce  Tommoproduction, este hit garantat.Clipul e plin de fete sexy, care reusesc sa-ti atraga atentia inca de la prima vizionare.Un clip reusit realizat de Alex Ceausu, care reuseste sa se ridice la nivelul piesei.Iata ce ne-a declarat artista in exclusivitate:"Este primul meu video official si ma bucur foarte mult ca am avut ocazia sa colaborez cu unul dintre cei mai buni,Alex Ceausu.Intreaga echipa prezenta la clip a fost minunata,ne-am distrat impreuna in timpul filmarilor,am inghetat impreuna si au existat si momente foarte comice.Proaspat operata la sept ,fata mea din cauza frigului a inceput sa se umfle,norocul meu fiind ca durerile nu au fost prezente!Pe aceasta cale vreau sa le multumesc tuturor celor prezenti la videoclip si in mod special "familiei muzicale",TommoProduction pentru tot sprijinul acordat !"Vizionare placuta si multa bafta Glorya!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)